An unknown error occurred:
UnexpectedClosure
INCLUDEFORM
!

[/!]
 
0.00 kr
Kurven er tom
Til kassen

Log ind

Nyhedsmail
FAQ
Sitemap



Priser:Laserdiskens priser er inkl. moms, som skal betales af alle EU-borgere. Momsen bliver fratrukket ved salg til kunder uden for EU.
    Hvis du bestiller fra et land uden for EU, vil prisen ekskl. moms fremgå af indkøbskurven, når du har valgt betalingsform i trin 3 ("Vælg betalingsform"). Trin 4 ("Bekræft bestilling" ) viser priserne ekskl. moms samt de beregnede forsendelsesomkostninger.

Priserne på de enkelte produkters præsentationssider er de korrekte priser. Det er de priser, der vises i indkøbskurven. Vi tager forbehold overfor prisændringer. Vi kontakter dig inden levering, hvis en vares pris afviger fra den aftalte.
    Vi gør særligt opmærksom på følgende forhold, der kan give anledning til forvirring eller ændringer:

  1. Du kan ikke gå ud fra, at priserne i gamle udgaver af Laser News stadig gælder. Priserne i varepræsentationen (og dermed indkøbskurven) er de korrekte priser.
  2. Ugens tilbud skal tages bogstaveligt. De nedsatte priser gælder ikke i den efterfølgende uge. Tilbud ophører uden varsel (husk at bestille tilbuddene med det samme).
  3. Mange film er nedsat, fordi distributørerne har en kampagne. Du kan bestille disse film, selvom de ikke er på lager. Hvis kampagnen ophører, uden at det lykkes at skaffe filmen til kampagnepris, kontakter vi dig.
  4. Priser på planlagte udgivelser ("Coming Attractions") vil af og til blive korrigeret af leverandøren inden udgivelsen.
Betalingskort:På hjemmesiden kan betales med Dankort, VISA, VISA Electron eller MasterCard. Betalingstransaktionen er krypteret med SSL og er således sikker.
    Beløbet hæves først på betalingskortet, når varen afsendes.

            

Leveringstid
Varer på lager:

Leveringstiden
afhænger af dit
valg af forsen-
delsesmåde.
Engang skrev vi "1-2 dage". Siden har Post Nord fået lov til at nøjes med at omdele breve kun én gang om ugen, så det er ikke mere så simpelt. Du kan derfor vælge de hurtigere, men dyrere løsninger som Quickbrev eller pakke. Det gøres i trin 3 på vej til kassen. Der er nu fire forskellige måder at få tilsendt varerne på - til forskellige priser - og du vælger selv den type forsendelse, du foretrækker.

Vi sender stadig med det samme, dvs. normalt samme dag eller dagen efter, men kun hvis vi har alle bestilte varer på lager. Udgangspunktet er, at vi sender det hele samlet. Vi venter altså på, at vi har det hele. Du kan se på "Følg din ordre", om vi afventer varer, eller hvornår varerne er sendt.

Bestilte varer til afhentning i butikken bliver registreret øjeblikkeligt og kan afhentes med det samme.

Varer ikke
på lager:

Leveringstid:
Ofte 1-2 uger, men af og til længere tid
Hvis varen ikke er på lager, bestilles den hos leverandøren. Hvis leverandøren har varen på lager, leveres den på 1-2 uger, men det afhænger af leverandøren og dennes lager.

Hvis varen ikke er på lager hos leverandøren, er det umuligt at forudsige, hvornår (eller om) varen kan leveres. For nogle film skal man måske vente på et nyt oplag, og måske kommer det slet ikke. Selskaberne er ikke gode til at give besked.
    Vi giver imidlertid ikke op, før du beder os om det.

Ikke udkomne varer:Det er muligt at forudbestille DVD-plader og Blu-ray på hjemmesiden, så snart udgivelsen er annonceret af distributøren. Det sker op til 3 måneder i forvejen. Vi behandler forudbestillinger, før varen sælges i butikken, så forudbestilling inden udgivelsen sikrer den hurtigste levering.

Dine instrukser:Laserdisken er ikke en stiv web-robot, hvor intet kan ændres. Dine ordrer behandles af tænkende mennesker, og vi kan opfylde specielle ønsker. Her er nogle eksempler:
  1. Bed os sende, hvad vi har reserveret nu, selvom der stadig mangler nogle film.
  2. Reservér et større antal film og bed os sende 2 film hver den første i måneden.
  3. Bed os sende alle film samlet (selvom det betyder, at du kommer til at vente, til sidste film udkommer).
  4. Bed os sende mindst to film af gangen.
  5. Bed os sende hvad vi har, når vi får "Star Wars".
    Send resten samlet senere.
  6. Bed os lade være med at sende i uge 32-33 (fordi du er på ferie).
  7. Bed os sende inden den 7. november, for det er til en fødselsdagsgave (vi giver dig da besked, hvis det ikke kan lade sig gøre).
Reklamationsret i forbindelse med produktfejl er sikret af Købeloven. Den giver dig en frist til at gøre gældende overfor Laserdisken, at der var fejl eller mangler ved en vare, da du købte den. Købeloven giver dig ret til at få fejlen/manglen udbedret. Der er en 2-årig reklamationsfrist, der er delt op i to perioder:
  1. De første 6 måneder efter købet skal Laserdisken bevise, at varen var fejlfri, da du købte den - eller også skal vi hjælpe dig, hvis du påviser en fejl. Når du reklamerer inden for 6 måneder efter købet, vil vi helt sikkert vælge at hjælpe dig.
  2. Efter 6 måneder skal du bevise, at varen var behæftet med den pågældende fejl eller mangel, da du købte varen. Det kan være vanskeligt. Det afhænger af sagens konkrete opstændigheder, om vi kan hjælpe dig. Dine muligheder for at få hjælp er generelt størst, hvis du reklamerer inden for de første 6 måneder.
Reklamationsretten er ikke en garanti for, at varen ikke går i stykker inden for to år - ej heller, at du kan få enhver opstået fejl udbedret inden for to år. Det er din pligt at undersøge varen inden for to år, hvis du ikke vil miste retten til at reklamere. Det er også din pligt at reklamere, så snart du opdager fejlen.

Laserdiskens politik, når varer er behæftet med fejl: Blu-ray, DVD-plader, videobånd og LaserDiscs ombyttes, når fejlen er konstateret.
    Afspillere og andet hardware, der indgår i Laserdiskens almindelige sortiment (og ikke er bestilt hjem specielt til dig), byttes til et nyt eksemplar inden for 14 dage, såfremt der er tale om en betydelig fejl, der ikke umiddelbart kan afhjælpes. Efter 14 dage kommer det an på en konkret vurdering af produktet og fejlen og producentens politik. Normalt vil fejl afhjælpes med reparation på producentens værksted - så hurtigt som muligt og med minimal gene for dig.

Sådan
reklameres:
Du skal skriftligt og klart beskrive fejlen. Vi behandler kun fejl eller mangler, vi kan konstatere. Hvis der er fejl i en film, er det vigtigt at angive i minutter og sekunder, hvor fejlen begynder, så vi også kan se den.
    Du skal derefter gøre én af følgende 3 ting:
  1. Ring på tlf. 98132222.
  2. Send en mail til mail@laserdisken.dk eller et brev til:
    Laserdisken
    Prinsensgade 38
    9000 Aalborg
    Brevet eller mailen skal indeholde mindst:
    Dit navn og adresse
    En klar beskrivelse af fejlen.
    Fakturaens nummer og dato.
  3. Tag varen og fakturaen og den skriftlige fejlbeskrivelse med ind i Laserdisken. Vær på forhånd forberedt på at demonstrere fejlen for Laserdiskens personale.
Har du ikke selv mulighed for at aflevere en defekt vare, kan du efter aftale sende den til Laserdisken. Hvis vi konstaterer fejlen jfr. din beskrivelse, betaler vi returforsendelsen. Du betaler forsendelsen til Laserdisken.

Undtagelser:Reklamationsretten omfatter ikke slid og forventelige naturligt forekommende fejl (ej heller en sprængt pære i en LCD-projektor). Især i forbindelse med Blu-ray og DVD-plader er der nogle fænomener, som mere eller mindre berettiget kan kaldes fejl, men som alligevel ikke kan give anledning til reklamationer.
    Reklamationer med følgende (og lignende) begrundelser afvises:
  1. Overførslen fra film til video er alt for ringe.
    Effekterne er amatøragtige.
    Arnold Schwarzenegger har for få scener.
    Filmen er kedelig.
  2. Pladen har ikke 5.1 DTS lydspor.
    Der er ikke noget kommentarlydspor.
    Der er ingen engelske undertekster.
    Filmen er pan/scan.
    Filmen er letterbox.
  3. Pladen har ikke den rigtige regionalkode.
    Læs her om regionalkoder, inden du køber!
Vi skuffes også, hvis en film er pan/scan, hvor den burde være letterbox, men det er alligevel ikke en fejl, der kan reklameres over. Trykfejl eller fejl på omslagene eller fejl i vores informationer er heller ikke byttegrund, medmindre du ved bestillingen specificerer f. eks., at "bestillingen er foretaget under forudsætning af, at filmen har DTS-lydspor som angivet" eller lignende.
    Vi gør vores bedste for at informere korrekt på hjemmesiden. Vi opfordrer dig til at sende en mail til mail@laserdisken.dk, hvis du opdager en fejl i vores info.

Fortrydelse:Købeloven giver dig 14 dage til at fortryde postordrekøb på internettet. Hvis du fortryder et postordrekøb, kan du sende varerne og fakturaen (eller en kopi af fakturaen) retur til virksomheden. Benyt følgende adresse:
Laserdisken
Prinsensgade 38
9000 Aalborg
Når vi har modtaget varen og konstateret, at den er ubrugt og fejlfri, overfører vi beløbet til din bankkonto (husk at oplyse os denne). Hvis du har købt varen i Laserdisken, kan du også henvende dig i Laserdisken med varen og fakturaen og få beløbet udbetalt.

Fortryd inden levering: Det vil være en stor hjælp både for os og dig selv, hvis du giver besked om en fortrydelse, før vi når at sende varen til dig. Så slipper vi for ulejligheden med at pakke ind og pakke ud og gå på posthuset. Du sparer forsendelsesomkostninger, for du skal selv betale forsendelsen tilbage til os, hvis du fortryder, efter at vi har sendt varen.
    Du kan fortryde og afbestille ved at ringe eller sende en mail eller ved at sende en besked direkte fra "Følg din ordre" (se det gule link i venstre side).

Returret: Der er i almindelighed ikke fortrydelsesret eller returret på varer, der købes i butikken. Hvis du af en eller anden grund (køb til gave eller lignende) ønsker returret, så spørg efter det i butikken, når du køber.

 
Tlf: (+45) 98 13 22 22      mail@laserdisken.dk      CVR: 10 19 42 45