×
An unknown error occurred:
UnexpectedClosure
INCLUDEFORM
!

[/!]
 
0.00 kr
Kurven er tom
Til kassen

Log ind

Nyhedsmail
Følg din ordre
FAQ
Sitemap

How to Get Ahead in Advertising (Criterion) (Blu-ray) (BD) How to Get Ahead in Advertising (Criterion) (Blu-ray)

Send mig en mail, når den udkommer

How to Get Ahead in Advertising (Criterion) (Blu-ray) (BD) - Klik her for at se billedet i stor størrelse.
Laserdisken (DK)
Pris: 379.00 kr Klik for at lægge i Laserdiskens indkøbskurv.

Udkommer 20/5-2025

Bestil filmen i Laserdisken!

Medierådets aldersgrænse. Handmade Films - 1988
England - Farve - 94 min
Ønskeliste
Komedie
Filmens specifikationer
Original titel: How to Get Ahead in Advertising
Instruktør: Bruce Robinson
Medvirkende:
Dennis D. Bagley  Richard E. Grant
Julia Bagley  Rachel Ward
John Bristol  Richard Wilson
Penny Wheelstock  Jacqueline Tong
Psychiatrist  John Shrapnel
Monica  Susan Wooldridge
Harry Wax  Hugh Armstrong
Richard  Mick Ford
Maud  Jacqueline Pearce
Waiter  Christopher Simon
Vis alle medvirkende...
Klik for alle udgaver af filmen
Same Cast
Blu-ray pladens specifikationer
Oprindelse:  USA Blu-ray pladen har regionalkoden A.Region:

Uden danske tekster

Tekster: Engelsk
Sprog: Engelsk

Billedgalleri:

Brugernes bedømmelse:

Antal stemmer: 1

Gennemsnit: 10.0 ud af 10     (Antal stemmer: 1)

Du kan også stemme.   


How to Get Ahead in Advertising

Dennis Dimbleby Bagley er en dygtig ung reklamemand, som har problemer med at finde på et slogan til et nyt produkt. Hans besættelse af opgaven påvirker ikke alene forholdet til konen, vennerne og chefen, men også bogstaveligt talt forholdet til hans egen krop. Der vokser nemlig pludselig en stor byld frem på hans ene skulder, og snart har bylden både øjne og mund og begynder at tale. Bagley er overbevist om, at han har mistet sin forstand. Men har han nu også det?
Peter S

Brugerne skriver om How to Get Ahead in Advertising:

Anmeldt af Extract, Dyssegård 25. november 2017
Den talenende byld
How to Get Ahead in Advertising Her er en virkeligt spøjs komedie, der svinger mellem det grinagtige og det anstrengte: Succesfuld reklamemand skal lave en reklamekampagne for en bumsecreme, men har svært ved at finde den rigtige idé til kampagnen. Man kan karakterisere reklamemanden som overanstrengt og højt betalt, så en dag slår det klik for ham, da han får øje på en byld på halsen. Bylden vokser og bylden begynder at tale til ham.Reklamemand Dennis(Richard E. Grant) går i en tilstand som vel bedst kan beskrives som manisk paranoid. Hans søde kone Julia(Rachel Ward) forsøger at hjælpe ham. til sidst går det så meget over gevind, at den praktiserende læge må tilkaldes og Dennis indlægges. Selv efter bylden er fjernet, forsætter den i Dennis sind med at tale til ham i flad tilstand, den antager nærmest en cronenbergsk eksistens, hvilket giver anledning til en masse groteske og pinlige situationer. Filmen bæres af Grant som forrykte reklamemand og så har den da forresten også nogle udmærkede make-up effekter, men den er speciel, så jeg vil sige det er en smagssag og man skal være i humør til den.

Skriv din egen anmeldelse af How to Get Ahead in Advertising - klik her

Start en debat om filmen How to Get Ahead in Advertising - klik her

Start en debat om denne udgave af How to Get Ahead in Advertising (Criterion) (Blu-ray) - klik her

Klik her for print-venlig udgave

 
Tlf: (+45) 98 13 22 22      mail@laserdisken.dk      CVR: 10 19 42 45